fredag 25 januari 2008

Startgroparna...


Jag heter Geisha och det är om mig som denna blogg ska handla om. Ja, kanske inte bara mig... men mest om mig... :-)
Jag har lovat Pia att jag skulle skriva något på bloggen redan idag, så detta första inlägg blir lite kort bara. Just nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska matte ta med mig ut till stallet. Det är ju bra, för där ute kan man springa fritt. Sen är ju de där stora "hundarna" rätt roliga att prata med, men de måste komma från ett annat land, för jag förstår inte riktigt vad de säger... de gnäggar så....
Men nu bär det av, så på återseende!!
Tassar till alla!

3 kommentarer:

Matte sa...

Hej Geisha och Matte Annelie!
Härligt att se att ni har kommit igång och blogga! Det var väl ingen som påverkade er till att starta va? ;o)
Ha det gott och jobba på med uppdateringarna!
KRAMIS!
Pia, Björn och Vessla

Ida sa...

ÅÅÅH Geisha! Det var länge sen jag såg henne! Fina fina Geisha! Så bra att ni fallit för blogg-grupptrycket ;)

//Ida, Rista och Vilse i Linköping

Sandra sa...

Hej, Kul och läsa om fler elliegårdare...äldre sådana å...
Ha de gott...

//Sandra, Jarro och Vinna från elliegården...!!!