onsdag 24 september 2008

Geisha in memoriam!



Urk blev urk, pest och pina. Det visade sig att jag var lite värre därran än vad vi alla trott. Jag har idag avslutat mina dagar på Strömsholms veterinärsjukhus. Jag hade bukhåleinflamation, livmodersinflamation, cysta på ena äggledaren, dåliga levervärden... ja, som ni förstår var det inte mycket som jag hade rätt. Runt fyratiden idag somnade jag in med huvudet i mattes knä.

Därför lämnar jag nu över blogg/stafettpinnen till Usca som kommer att få överta det angenäma huvudbry´t att förmedla vad som händer i vår lilla familj.


Tack för denna tid och många nospussar och tasskramar till alla som delat mina tankar!

2 kommentarer:

Vessla sa...

Vi gråter en del tårar och minns allt det härliga med Geisha som vi fått uppleva. Nu ser vi henne där uppe med Nike helt utan urk. Och hon fick sluta BIS-veteran på en Hovawartspecial, så hon kan hålla svansen högt där hon är.

Många kramar från
Vessla, Pia och Björn

Sandra sa...

Att du kom till en ålder som 12 är inte att förakta, att du sedan skulle ta hem BIS veteran På RM:et är juh helt otroligt...Kommer nu att läsa om Usca urk så vi ser att hon tar hand om familjen i fortsättnignen...

Kramizar från,
Vinna & Sandra