tisdag 16 februari 2010

.... vet fortfarande inte...

Jag har fortfarande inte bestämt mig... Calle är ett klart störande moment här hemma. Jag är van vid att få all uppmärksamhet och här kommer en sådan där liten råtta och tror att jag ska tycka om honom...


Men nog är han söt... och lite bättre har det varit idag... Vi har i alla fall vidgat Calles värld lite till idag. Igår var vi ute i stallet och hälsade på Spaena och Thokkadis. Han reagerade inte mycket först när han stod på 10 meters håll, men när han kom nära och insåg hur stora hästarna egentligen är var han inte så katig längre... Jag ler och tänker på hur jag själv var... och fortfarande är... hästar är läskiga saker... :-)

Nu på kvällen var vi ute på hundklubben och träffade nästan alla som är med i vår studiecirkel. Calle passade på att hälsa på massor av hundar, de såg allt lite konstiga ut... inte alls som alla hoffar Calle är van vid, det är ju labbar, rottisar, schäfrar och många många flera. Kul hade vi i alla fall. Jag passade på att busa runt med Brandon, en rottishanne som också tycker om att busa runt i snön.

Nu ska jag åter försöka få upp dörren till sovrummet och se om jag inte kan få smita upp i sängen och lägga mig ensam ett tag.... Det är rätt gott att rymma ibland...

Stora nospussar och tasskramar till er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: