tisdag 10 november 2009

Ensam med matte igen....

Nu har huuse åkt tillbaka till Västervik för att jobba ytterligare en vecka och Marie har åkt tillbaka till Stockholm, så nu är det bara jag och matte kvar. Det är allt lite ensamt och matte håller på med massor av annat utan att bry sig om mig... Hon påstår att städ och matlagning är saker som måste göras... Men jag vill hellre vara ute och leka.... matte är tråkig...

Men hon har i alla fall varit och hämtat lite foton som togs på mig och Geisha en dag ute i Marieberg. Det var en fotograf från Happy dogs som lekte med oss och fick jättefina bilder.
Förstår inte att matte säger att det var för att jag var så söt som jag överlevde när jag var liten... inte skulle väl jag ha hittat på busigheter????

Men i kväll är det i alla fall studiecirkel, så jag får lite träning i alla fall. Men fram tills dess får jag väl nöja mig med att ha bläckis som huvudkudden och fundera medans matte lagar mat... :-)
Nospussar och tasskramar!

2 kommentarer:

Vessla sa...

Wow, vilka underbara bilder. Bara älskar bilden på Geisha och lillpluttan. Så söt!
KRAMISAR!
Pia och Vessla

Sofie med Levis sa...

Så underbar den översta bilden är! Man blir ju helt varm av att se den =)