måndag 23 november 2009

Matte på dåligt humör....

Nu har matte varit så där tvär och arg igen.... jag förstår inte... jag hittade något på baksidan av stallet som luktade så där alldeles jättegott och eftersom matte inte var där just då, tog jag med lite av det goda på mig och sprang till matte för att visa henne! Jag kan inte förstå varför matte inte tyckte det luktade lika gott...
Resultatet av det hela blev att jag kastades in i bilen, kördes hem och blev nerslängd i badkaret!!!! Ni måste hålla med mig att matte verkligen inte uppskattar mina fina presenter... och att hon inte alls hade rätt att vara arg på mig....

Nospussar och tasskramar!

1 kommentar:

Sofie med Levis sa...

Hehe, nä det är inte så lätt att förstå allid. Kanke inte är själva doften i sig, utan själva intensiteten i doftandet som får matte att lacka ur. Luktar det riktigt illa och man tar riktigt mycket brukar mattar se till att man luktar schampo till slut. En viss Schnauzer vet....