onsdag 3 december 2008

Kaos!

Äntligen har matte kört igång datorn så att jag ka skriva några rader... Här har det varit och är fortfarande ett totalt kaos... Matte och husse tyckte det var en jättebra idé att dra igång och renovera hallen nu fyra veckor innan jul... ja ni kan ju tänka er... allt slipdamm, gamla tapetsrester och för att inte tala om det nylagda klinkersgolvet i lilla hallen... vart jag än går blir jag ivägkörd... här får du inte vara, inte nu, nej! golvet är inte torrt ännu... Och när jag försöker gömma mina tuggben och lägger dem inne i hörnen, ja då blir hela mitt huvud vitt efter spacklet på väggarna! Jag har blivit blond, och då inte bara till sättet!

Men värst av allt är nog att jag ska tillbaka till vettis idag och få min svans kollad, den har fortfarande inte blivit bra, och jag misstänker att jag kommer att få samma behandling som Vessla... nedsövd och opererad på... Håll alla tummar ni kan att jag slipper, för jag tyckte det lät jätteläskigt när Vessla pratade om fåntrattar och flera stygn i svansen!

Vi hörs lite senare för nu ska jag se om jag inte kan få matte att tycka synd om mig!

Nospussar och tasskramar!

1 kommentar:

Vessla sa...

Men! Hur går det med dig? Hoppas du klarar dig undan, så att du slipper bli nedklubbad som en säl. Och slipper den där elaka tratten! Den är värst av allt! Håll oss uppdaterade!
Nospuss och tasskram!
Vessla
Familjen hälsar så gott!