måndag 3 mars 2008

Nervös inför i morgon...

Den här helgen har matte varit jättetråkitg, hon har jobbat natt och har sovit hela dagarna. Vilket har gjort att jag och Basti har varit förvisade till husses och Annikas jobb hela dagarna. Men i morse fick jag och Basti väcka upp matte redan vid 11... hihi hon ville vara uppe tidgt så hon kan sova gott i natt :-) och väcker hjälper vi så gärna till med... Vi har spenderat hela förmiddagen hos hästarna. Matte har tömkört den liten shettlands ponnyn Nalle och Annika tömkörde Nektar. Jag och Basti fick följa med denna gång och vi hade jättekul! Basti tycker det är jätteroligt att springa runt och jaga men jag tar det lite lugnare och håller mig till mattes sida, det är bäst, man vet ju aldrig hur hästisarna reagear på saker när man är ute och går.

Vid två var det dags att träffa Lena igen och simma. Eftersom jag blev så trött efter förra gången när jag simmade i 15 minuter fick jag bara 10 minuter i poolen idag. Men det var rätt skönt, jag var lite trött. Men det är roligt att simma i alla fall. Jag får massa beröm och massa godis. :-)

Det kan jag behöva inför morgondagen. Håll alla tassar för att det går bra hos vettisen, jag är rätt cool, men matte är nervös. Hon är allt lite blödig...
Tass och nospuss på er!

1 kommentar:

Vessla sa...

Vi håller alla tassar och tummar för att det ska gå bra hos vetten i morgon! Matte Annelie får köpa hem något riktigt gott att belöna dig med efteråt! Eller hur?
Försiktiga nospussar från Vessla