onsdag 27 februari 2008

Aj aj...

Idag har varit en jobbig dag. Den började med att matte och husse jagade runt mig i morse för att matte skulle städa och husse putsa spackel på köksväggarna. Basti fick också stanna hemma idag, inte kunde han ligga på jobbet alldeles ensam. Så matte och husse fixar och donar för fullt hela förmiddagen och vid halv två blir det dags för oss att ge oss iväg till veterinären Leif. Han kunde direkt tala om varför jag luktar så illa ur munnen, jag har en trasig tand... Så på tisdag nästa vecka ska jag sövas för att operera bort den trasiga tanden.
Jag fick i alla fall avsluta dagen med att träffa Lena på Örebro Hundrehab, hon har blivit lite av en favorit, hon har fickorna fulla av godis. Jag var jätteduktig och simmade i 15 minuter idag. Snart är jag uppe på maxtiden 20 minuter. Jag blir jättetrött efteråt men det är jätteroligt.

Nu ligger jag och tar igen mig, det är snart dags för kvällsmat för både mig och matte och husse.
Tass och nospuss på er.

1 kommentar:

Vessla sa...

Men stackars dig Geisha. Dumt med trasiga tänder. Sånt ska man inte ha. Själv håller jag som bäst på att tappa mina valptänder ju. Bara två sylar kvar nu. Matte börjar bli nöjd! Lycka till med OP.
KRAMISAR!