söndag 24 februari 2008

Basti har blivit vuxen...


Annika påstår att Basti har blivit lite mer vuxen... Han har börjat lyfta på benet när han kissar! Lillskiten vuxen??? Flapp flapp, han kommer alltid att vara liten.
Vidare kan vi konstatera att både jag och Basti får ta och besöka veterinären i morgon... Basti nyser och frustar som bara den och vi tror att det är noskvalster, vilket gör att jag också måste behandlas även om jag inte visar några symtom. Sen säger matte att jag luktar så illa ur munnen.. förstår inte alls vad hon menar, men vettisen ska tydligen ner och titta i min hals så att det inte ligger kvar något eller har fastnat något. Basti är ett loppebo och jag en skunk... :-)
Så vi får se om jag ska simma på tisdag, vet inte om Lena vill ha mig där när det finns risk för att jag kan smitta ner andra hundar. Men förhoppningsvis ska det inte vara några probelm för simma vill jag ju.
Tassar på er och nospussar till er alla! På återseende!!!

Inga kommentarer: