söndag 10 februari 2008

Nu har matte fått fnatt...

Nu har det totalt slagit över för matte... hon har just berättat för mig att vi ska iväg och träna i morgon. Det är ju i och för sig inte något konstigt, men jag ska inte jaga pinne eller lyssna på vad hon säger... jag ska simma i en pool och ha flytväst på mig! Ja den som överlever mogondagen får veta hur det gått. Det kan ju kanske vara bra, för efter min andra operation för juvertumörer har musklerna inte riktigt kommit tillbaka i bakdelen. Vem vet, detta kanske blir bra, men jag undrar ja...
Tassar på er och vi hörs i morgon så ska jag berätta mer!!!

1 kommentar:

Vessla sa...

Vilken konstig matte du har. Simma mitt i vintern. Fast i sån där pool kanske det går för sig. Hoppas du får skoj! Och att rumpan återhämtar sig!
Nospussar
från Vessla med Matte