måndag 25 februari 2008

Dröm om sommar...

Idag har jag drömt om sommar och sol, det känndes nästan som om det kunde bli verklighet idag när vi var ute i stallet. Basti och jag fick följa med matte i morse när hon åkte till hästarna, tyvärr blåste det så mycket att vi inte tog hästen på en sväng, men Basti och jag fick en riktigt härlig promenad på ängarna och sommarhagarna. Solen värmde och det var riktigt skönt när vi kom i lä bakom träden. Det är så gott att få springa av sig lite.

Hur som helst fick dagens sköna väder mig att tänka på denna bild, tagen för flera år sedan i Eklandskapet utanför Linköping. Det var i juni 05 och det var varmt och skönt. Såg på Lovis och Bikos sida att de också var ute och sprang där häromdagen... skönt.

Snart är det dags för mig och Basti att åka ut till husses och Annikas jobb, matte jobbar kväll så vi blir hos husse och Annika ett par timmar. Jag tror också att matte ska förbi apoteket och köpa medicin, så att vi blir av med noskvalstren... Det kittlar så i min näsa... Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var pollenallergi...

Tass på er och på återseende.

Inga kommentarer: