tisdag 14 oktober 2008

Från tråkigt till mycket bra...

Matte började dagen med att bara ligga och tryna, inte bryr väl jag mig om att hon varit vaken och jobbat hela natten.. hon är urtråkig! Det enda som räddade dagen var att husse var hemma och var sjuk! Ja, kanske inte så bra att han var sjuk, men att han var hemma och kunde underhålla mig.
Inte förrän klockan var 20 i 2 kunde vi med gemensam kraft få liv i matte. Hon hade lovat mig att vi skulle hitta på roliga saker idag, men än så länge visades inget av det. Men upp kom hon och efter lite frukost och kaffe blev det lite liv i henne. Jag säger bara det, man ska sova om nätterna och inte jobba...

Men hur som, vi kom iväg i alla fall och vid sjutiden rullade vi in med bilen utanför mattes mamma och pappa. Jag har varit där några gånger tidigare men jag vet vad Geisha har talat om... man får alltid goda saker och mycket kel när man är där, det är ett mycket bra ställe. Och visst visade det sig att vara så... tillsammans med maten fanns det även porterstek, potatis och sås... mums, det var till och med så att jag petade undan hundmaten för att komma till det goda först... mummmms.

Nu ska vi ta kvällsprommis och kasta lite boll, jag har ju legat still i bilen i flera timmar så jag behöver röra lite på mig.

Nospussar och tasskramar!!!!!

Inga kommentarer: