lördag 11 oktober 2008

Lördagsmys!


God morgon, eller god förmiddag kanske man säger nu. Jag har i alla fall just kommit in från en mysig lek/träningsstund med matte och husse. Vädret var väl inte det bästa att vara ute i, men är man hoffe spelar det inte någon roll. Det är grått och mulet och regnet hänger i luften, men det är i alla fall runt 10 grader varmt. Vi fjantade runt lite först så att jag fick springa av mig lite för att kunna koncentrera mig mer. Vi tränade på inkallningar (vilket, om ni frågar mig, går ypperligt), följsamhet, gå fot och lite utställnigsträning. Nu när det är bestämt att jag ska ställas ut i Enköping den 9 november, är det väl dags att träna lite. Matte blir så kinkig om jag inte går snällt och visar upp mig från min bästa sida, men vi är lite oeninga om vad som är min bästa sida...

Bilden är tagen under RM i Vimmerby, augusti -08, och här kan vi se vad jag (men inte matte) menar med min fina sida!!! :-)

Nu ska jag i alla fall fortsätta och tugga på min finfina belöning! Jag har fått ett stort oxöra!!! Mums.

Tasskramar och nospussar!!!!

Inga kommentarer: